Kerja-kerja membotakkan dengan pembalakan memang kerja yang dinantikan oleh puak-puak UMNO/BN Melaka. Walaupun ada pencacai UMNO/BN yang membandingkan balak di Kelantan, Melaka juga ada pembalakan yang mana pencacai bodohnya tidak diketahui ada pembalakan. 

Aku juga akan lampirkan bukti di pembalakan oleh UMNO/BN ketika mereka memerintah Kedah dan Kelantan. Aku harap pencacai UMNO/BN Melaka jangan jadi lembu hitam dan mangkuk jamban pemimpin mereka sahaja. Biar tahu fakta dan jangan banyak sangat auta.






Akibat diperintah oleh Pakatan Rakyat, negeri Kedah dan Kelantan mengalami keuntungan balak. Keadaan ini membuatkan UMNO seperti anjing kesepitan. Apakah yang menyebabkan balak di Kedah dan Kelantan mendapat hasil yang sedikit? Jawapan yang mungkin akan diberikan oleh pencacai UMNO adalah balak kurang sihat dan tidak subur. 

Cuba lihat gambarajah dibawah ini. Siapa petualang dan jerangkung negara. Pemimpin Melayu UMNO bangsat atau kebodohan pencacai UMNO? Pemimpin UMNO minda kuno dan retro. Bodoh seperti lembu kak Ijat.


Balak yang tidak subur atau telur pemimpin UMNO/BN yang tidak subur. Jangan jadi pencacai sekadar meletakkan auta dan bukan fakta. Itu bukan yang dipersembahkan oleh PAS dan Pakatan Rakyat tapi audit yang mengatakan demikian. Salahkan audit. Hahaha.

Categories:

Post a Comment